Usein Kysyttyä
Tavoitteemme on tuoda retriitit, itsensä kehittäminen ja hyvinvointi kaikkien saataville!
Tämän takia halusimme tuoda markkinoille uudenlaisen konseptin, online retriitit, joka mahdollistaa hyvinvointiin panostamisen edullisemmin ja omilla ehdoilla. Olemme suunnitelleet retriitit edistämään asiakkaidemme kokonaisvaltaista hyvinvointia, henkilökohtaista kasvua sekä yhteyttä itseen, muihin ja luontoon.
Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme useilla tavoilla:
Lähetä sähköpostia osoitteeseen innernature.retriitit@gmail.com.
Täytä yhteydenottolomake, joka löytyy Ota yhteyttä-sivulta.
Haluamme, että olet täysin tyytyväinen ostokseesi ja saat retriitistämme parhaan mahdollisen hyödyn. Koska online-retriitti on digitaalinen sisältö, joka on käytettävissäsi heti oston jälkeen, peruutusehtomme poikkeavat fyysisten tuotteiden ehdoista.
Lakisääteinen peruutusoikeus ja sen poikkeus
Digitaalisilla sisällöillä, kuten online-kursseilla ja -retriiteillä, on kuluttajasuojalain mukainen 14 päivän peruutusoikeus. Tämä oikeus kuitenkin poistuu, kun asiakas antaa nimenomaisen suostumuksensa sisällön toimittamisen aloittamiseen ennen peruutusajan päättymistä ja hyväksyy, että hän menettää tämän myötä peruutusoikeutensa.
Tehdessäsi tilausta verkkokaupassamme hyväksyt kassalla, että retriitin materiaali toimitetaan sinulle välittömästi. Tämän hyväksynnän myötä luovut lakisääteisestä 14 päivän peruutusoikeudestasi.
Meidän Tyytyväisyystakuu – Reilu tapa varmistaa tyytyväisyytesi
Lakisääteisen peruutusoikeuden sijaan tarjoamme kaikille online-retriiteillemme tyytyväisyystakuun. Uskomme vahvasti tuotteemme laatuun ja vaikuttavuuteen, mutta ymmärrämme, että joskus odotukset eivät kohtaa.
Olet oikeutettu täyteen hyvitykseen, mikäli seuraavat ehdot täyttyvät:
1. Olet osallistunut retriittiin: Olet tutustunut retriitin materiaaleihin ja kokeillut sen harjoituksia. Emme voi arvioida tyytymättömyyttäsi, jos et ole antanut retriitille mahdollisuutta.
2. Täytät reklamaatiolomakkeen: Pyydät hyvitystä täyttämällä virallisen reklamaatiolomakkeemme 14 päivän kuluessa ostosta. Ota meihin yhteyttä joko yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse, niin lähetämme sinulle lomakkeen.
3. Annat perusteltua palautetta: Kerrot lomakkeessa yksityiskohtaisesti ja rakentavasti, miksi retriitin harjoitukset (esim. jooga, meditaatio, itsetuntemusharjoitukset) eivät vastanneet odotuksiasi tai kuvausta, jonka tuotteesta annoimme. Palaute on meille äärimmäisen arvokasta ja auttaa meitä kehittämään palveluitamme.
Huomioithan seuraavat asiat:
Kun olet täyttänyt reklamaatiolomakkeen, poistuu käyttöoikeutesi retriitin materiaaleihin vaikka 30 päivän käyttöoikeus ei olisi vielä umpeutunut.
Tyytyväisyystakuu ei koske lahjakortteja eikä Hermostotauko-pakettia. Hermostotauko-paketissa on 7 päivän ilmainen kokeilujakso, jonka aikana sinun tulee peruuttaa tilauksesi, jos et halua jatkaa maksulliseen kk-tilaukseen.
Voit tilata uutiskirjeemme kirjoittamalla sähköpostiosoitteesi nettisivujemme "tilaa uutiskirje" - kohdasta, joka löytyy etusivun alaosasta. Näin saat säännöllisesti päivityksiä tarjouksistamme ja ajankohtaisista tapahtumista.
Jos et löydä vastausta kysymykseesi, lähetä meille sähköpostia innernature.retriitit@gmail.com tai ota yhteyttä nettisivujemme kautta.
TYYTYVÄISYYSTAKUU
Jos et ole tyytyväinen ostamaasi online retriittiin, tarvitsee sinun vain täyttää reklamaatiolomake ja palautamme rahasi!
* Huom! Tyytyväisyystakuu ei ole voimassa lahjakortteihin tai Epassi-ostoksiin
